// Vintage Heart .





bila awek kuat merajuk :)
10 January 2012 | 20:29 | 0 comments









Bila perempuan merajuk apa yang korang nak buat? Korang pening kepala tak kalau awek korang merajuk? Haha mesti sakit otak kan nak cari jalan macam mana nak release merajuk awek awek korang tu. Tambah lagi kalau yang kuat merajuk gila babi macam aku ni. Hal kecik semut pun boleh jadi kes sebesar gajah :)

Tapi, hati perempuan ni lembut. Korang pujuk je macam mana pun kalau dia dah sayang. Takkan dia sampai hati nak merajuk lama lama. Kalau aku paling lama pun aku merajuk 2jam lebih je. Lama lama aku okay sendiri. Boyfie aku tak pernah putus asa nak pujuk aku kalaua ku merajuk even bukan salah dia padahal salah aku sendiri. Haha bak kata orang untunglah kalau ada orang sayang, kan? :)

Ada perempuan yang kuat merajuk tapi senang dipujuk. Okay lah kalau awek macam tu. Tapi kalau tak, korang kena jugak pujuk. Tapi kalau dah mcam macam cara buat, dia still tak hilang merajuk. Korang tinggal je biar dia cari korang sendiri. Mengada ngada je macam tu ==' haha!
Antara salah satu perkara yang perempuan akan buat bila merajuk adalah off handphone betol tak? Hahaha korang takpayah menipu lah kalau cakap tak pernah. Korang off handphone tapi jeling-jeling handphone kan? Ecececece buat tak ngaku lak hehe. Dan lelaki paling PANTANG kalo awek dia merajuk offhandphone. kan kan kan? :)

Jenis aku merajuk tak lama. Bila aku merajuk aku sendiri bawak diri. Off fon then siap bagi warn kat boyfie
 (JANGAN KACAU! I TENGAH MERAJUK) 

Macam budak budak kan? keh keh keh. Tapi tu lah sikap aku. Ye aku anak manja dan aku manja dengan semua orang. Tapi tak semestinya aku ciwek dan senang hati bila nak merajuk. Boyfie aku selalu marah aku sebab aku selalu layan kawan kawan lebih dari dia. Aku malas nak lawan cakap dia so aku merajuk jela. Tu caranya dia dapat stop dari marah aku :) ada aku kesah? haha janji aku tak kena marah.





p/s : untunglah sape sape yang dapat bf ala ala SETH TAN dapat bunga bila merajuk :(



Older Post | Newer Post