// Vintage Heart .





Kawan tak semua kawan tapi kawan makan kawan.
10 February 2012 | 23:13 | 0 comments




MOOD aku tengah tak stabil sekarang. Sebabnya aku rasa ada salah sorang kawan aku yang pernah aku rapat ni cuba nak rampas semua yang rapat dengan aku. Ok bukan aku nak membatak ke apa kan. Tapi agak agak lah perempuan. Ni aku nak mencarut. Pasal kau je aku dah banyak dosa sebab simpan dendam. Kau bukan baik sangat pun. Aku tau buruk kau. Kau jangan nak tunjuk naif lah depan member lelaki aku. Gila meluat kau tahu? Apa motif kau huh nak buat macam tu segala? Nak tunjuk kau bagus dari aku?

Alah. Dulu masa couple dengan jantan mana tah siap taknak kawan dengan aku. Konon dah happy ending lah kan? Jnatan tu suruh kau go away dari aku aku pun ikut. Atas alasan? Bofie suruh. Padahal dalam kelas kita duduk sebelah je. Sanggup konon duduk belakang, cett. Tak heran lah aku! Sekarang kau couple dengan dia lagi? Tak kan? See? Cari aku balik.



Lepas tu bila aku ada kenal dengan mana mana lelaki je mesti kau pun nak kenal dorang jugak kan? Dahtu dalam masa yang sama cakap aku macam macam kat dorang? Yang memalukan boleh pulak kau mintak topup kat jantan tu kalau dorang tanya pasal aku kat kau? Lancau! Wei jangan jadi desprete sangat doh kawan. Kenapa bila aku kenal dengan member perempuan kau tak pernah nak ambik tahu? Bila aku keluar dengan member lelaki kau sibok nak ikut dahtu siap tak bawa duit. Member aku yang belanja? OH MAI!

Apa jenis kau ni wei? Bila aku nak rapat dengan member laki kau. Kau siap suruh dorang buat choice nak kawan kau ke aku. Kalau dorang pilih aku, dorang kena blah dari hidup kau? ADUH SAKAI! Kau cemburu dengan aku ke woi? Menyampah sebenarnya dengan perangai kau.

Haritu, alalala tunjuk naif gila babi kan kau? Mamat tu datang dengan aku. Aku panggil kau sebab nak jalan dengan kau tapi bila mamat tu pergi jalan tempat lain sensorang kau sebok tanya mana jantan tu? Then kau boleh cakap aku tak pandai jaga hati lelaki sebab biar dia sensorang then kau yang sibok mesej jantan tu suruh datang dekat. Bila aku shopping, kau menggedik dengan jantan tu kan? Sia mintak hadiah tuk hari jadi kau? Gila woi! Tak malu! Sampai member sorang ni cakap " dila yang datng dengan jantan tu tak risau pun dia pergi mana kau nak risau sangat pehal? over gila kau ni perempaun " See? Alahai takpayah la tunjuk baik sangat. -.-


Tak faham aku kenapa dengan perangai kau? Bila depan lelaki je mesti menggelupur nak menggatal. Bodoh la wey pereangai kau ni. SUMPAH BUAT AKU MENYAMPAH. Kau jelah yang baik kan nak jaga semua hati member lelaki aku kan? Kenapa tak jaga hati member perempuan aku jugak? HAHA! Ada hati nak kata aku ni macamtu? Cermin diri sendiri dulu. Kau kata kau geli dengan sorang member lelaki aku ni sebab macam orang tua muka dia. WOI kau ingat tak dia tu la yang tiap hari belanja kita balik sekolah makan KFC? Kau tu menyibok sangat nak ikot. Menyemak doh sebenarnya -.- Bila aku dapat barang kau pun mulalah buat muka nak jugak. Ya Allah weh. Please la cermin dulu diri kau tu. Takpayah buat member kau macam tu la woi. 

Bila kau dapat jantan baru alahai heboh sakan. Couple setakat tahan 2 minggu je nak kata aku playgirl? Siapa yang playgirl sekarang? Biar ramai member jangan ramai jantan. Dahlah please jangan menyibok la hal aku lepas ni wei. Dah banyak sangat aku sentap dengan kau doh CAPITAL NFA -.- 

Dahlah suruh kawan kawan kau couple dengan ex aku senyap senyap lepastu kikis duit dia? Whoaa hebat permainan kau BITCH! Teruskan usaha kau okay kikis duit dengan cara macamtu. First, cuba rapat dengan aku bila aku dapat member baru. Then, cuba bodek aku nak kawan dengan dorang. Lepastu, burukkan aku kat dorang. Finally, kau dapat dorang? Kan? HAHA. Aku tak heran woi budak talam dua muka -.-

OK ni 1st blogwriting aku yang memaki orang tapi aku dah bengang gila -.- maaf maaf maaf. Tapi aku harap dia terasa ok? GO DIE.



P/S : KAU TERASA KE GEMOK? HAHA! MOHON TERASA OKAY? MUAH SIKIT, PUIH!




Older Post | Newer Post